[Csaladtortenet 2] FACEBOOK

Janos Varga varga6754 at gmail.com
2016. Sze. 1., Cs, 21:11:47 CEST

A kérdés az, hogy egy ilyen "hivatalos MACSE FACEBOOK csoportnak" mi lenne
a funkciója...

Ha egyéb levéltárakhoz, könyvtárakhoz stb. hasonlóan a MACSE
népszerűsítése, az rendben van. Ugyanakkor a szakmai jellegű kommunikációt
kár lenne több, párhuzamos fórumba szétforgácsolni. Annak semmi hasznát nem
vennénk, ilyesmire tökéletes ez a levlista...

Üdv
János