[Csaladtortenet 2] [MACSE: 14158] Re: FACEBOOK

László Gyarmati gaxons at gmail.com
2016. Sze. 5., H, 13:27:40 CEST

Kedves levelezőtársak!

Szeretnék hozzászólni ehhez a Facebook témához úgy, hogy nem vagyok MACSE
tag.
Tisztán technikailag és békén hagynám a morális oldalát.
Készítettem és kezelek is oldalt, ezért bátorkodom leírni a dolgokat.
A MACSE-t igenis lehet a Facebook-ra vinni mint olyan oldalt ami a valódi
honlapra tereli az érdeklődőt.
A Facebook oldal létrehozása és üzemeltetése csak emberi munkát kíván,
egyéb költsége nincs(kivéve a hirdetést).
Ez az oldal nyilván emberi erőforrást igényel mivel moderálni és
adminisztrálni kell.
Tartalmat is létre kell hozni az érdeklődés fenntartásához.
Nyilván a moderálás a legnehezebb feladat és ezt egy ember nem is tudná
csinálni.
Amúgy a Facebook már nem a tizenévesek kedvenc játszótere hanem üzleti
terület.
A biztonsági oldala pedig egyértelmű. Amit kiposztol az ember az ott is
van. Nincs más lehetőség.
Az oldalon a látogató általi posztolás tiltható, így felesleges és
félrevezető dolgok nem kerülhetnek ki,
vagyis nem tudnak a látogatók fórumot csinálni belőle. Az aktuális poszthoz
pedig vagy engedélyezik a hozzászólást vagy nem. Rengeteg közzétételi
eszköz áll a honlap kezelőjének rendelkezésére.
Én a MACSE helyében megpróbálnám a dolgot, legfeljebb érdektelenségbe
fullad vagy legrosszabb esetben nem lesz rá emberi erőforrás és azért kell
megszüntetni. Viszont ha jól sül el a dolog akkor érdeklődőket és későbbi
előfizetőket lehet irányítani a valódi honlapra.

Üdv!

László