[Csaladtortenet 2] FACEBOOK

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2016. Sze. 2., P, 13:33:54 CEST

Kedves Gyuri !

Sajnos az ismeretek hiánya okozza az ellentéteket.
Én nem tartom magam túl okosnak, ezért szétnéztem, hogy csak a
családtörténet kutatáshoz
kapcsolódó szervezetek - amiket nálam sokkal okosabbak vezetnek - hogy
viszonyulnak a Facebookhoz :

- Magyar Nemzeti Levéltár
- Magyar Nemzeti Levéltár Pest Megyei Levéltára
- Magyar Nemzeti Levéltár Hajdú-Bihar Megyei Levéltára
- Pápa Levéltár
- Kalocsai Főegyházmegyei Levéltár
- Győr Város Levéltára
- Magyar Nemzeti Levéltár Csongrád Megyei Levéltára
- Budapest Főváros Levéltár
- Magyar Zsidó Múzeum és Levéltár - Hungarian Jewish Museum and Archives
- Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Levéltár
- Jezsuita Levéltár és Rendtörténeti Könyvtár
- Győri Egyházmegyei Levéltár
...és a sor folytatódik...

Ezeknek a szervezeteknek VAN facebook profilja. De van a FamSearch-nek
az Arcanumnak és vatikáni levéltárnak is !

Én ebből azt szűrtem le, hogy nagyot nem tévedhetünk, ha MACSE is jelen
lesz egy oldallal !

Beszeda Laci