[Csaladtortenet 2] [MACSE: 14158] Re: FACEBOOK

Bíró Márta mobima1 at gmail.com
2016. Sze. 2., P, 15:29:53 CEST

Sziasztok
Csak egy személyes megjegyzés. Kutatásom során nagy szetepe volt mindig a
véletlennek és a szerencsének. Ezért szerintem minél több fórumon, oldalon
jelen van az ember, annál nagyobb az esélye, hogy valakit/valamit
észrevesz, aki/ami fontos lehet családja kutatásában. Én figyelemmel
kisérek minden olyan oldalt, ami segíthet a kutatásban, mindegyiknek megvan
a maga szerepe, mindegyik nagyon hasznossá válhat a családkutatásban. Sok
értékes segítséget kaptam mindenhonnan.
Üdv.
B.Márta

2016. szeptember 2. 14:11 Ildikó Sztrányai írta, <sztranyai.ildiko at gmail.com