[Csaladtortenet 2] [MACSE: 14158] Re: FACEBOOK

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2016. Sze. 2., P, 19:42:48 CEST

Továbbra is mondom, ez nem egy hivatalos oldal, csak egy csoport !

Majd a vezetőség dönt arról, hogy akarja-e, hogy az egyesület hivatalon
is megjelenjen
a Facebookon ! Addig arról lehet gondolkodni, hogy mi legyen a funkciója
a MACSE facebook
oldalának és hogy hangolják össze a honlappal
A MACSE csoport akkor fog abba beolvadni, ha nem lesz több moderálás,
mint eddig és adminisztratív
módon nem nehezül el a kommunikáció !

SHI-nek : A honlap ismertetése most is lehetséges lenne, hisz bármilyen
információ megosztható - oda-vissza !

Beszeda Laci