[Csaladtortenet 2] Falukönyv, családkönyv

Stverteczky András stverteczky.a at digikabel.hu
2016. Sze. 3., Szo, 17:05:32 CEST

Kedves Éva!

Egyiket sem kell elfogadni. Mindegyik lehet valós, téves, vagy szándékosan módosított.

Én a megjegyzést pártolom, miszerint 1790 (házassági adatból), 1786 (halálozási adatból).

Korábbi időben, néha később is, házasságkötéskor a kort nem rögzítették. Ekkor általánosan a ffi 23, míg a nő 20 éves volt. Ez alapján is lehet a megjegyzésben becsült adatot írni.

Még egy eset, az özvegy(ek) házassága, amikor nem ismerjük az előéletet. itt is marad a megjegyzés.

Üdv. András