[Csaladtortenet 2] Keresztnév

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2016. Sze. 11., V, 14:27:06 CEST

Köszönöm a gyors válaszokat . Tehát Kálmán / bár a Kelemen név is felmerült
/. Bevallom nem biztos, hogy segítség nélkül rájöttem volna.

Most már csak azt kell eldöntenem mit írjak az adatbázisomban. Az
anyakönyvi bejegyzés ugyanis abban időben született, amikor az
anyakönyveket magyarul kellett vezetni. Az illető úr, csak házasságot
kötött a faluban, további életútját nem ismerem.

Segítségetekkel a védőszentekkel kapcsolatos kissé hiányos ismereteimet is
sikerült bővítenem.

Köszönettel.
A Éva