[Csaladtortenet 2] Keresztnév

Domokos Nagy-Vajda nagy.vajda.domokos at gmail.com
2016. Sze. 11., V, 14:41:31 CEST

Kedves Éva,

Nálam aranyszabály (régen nem volt az, de megbántam) - és ettől most már
soha, semmilyen körülmények között nem térek el: a ma használt megfelelőjét
írom az adatbázis "Keresztnév" mezőjébe, de alternatív vagy második névként
rögzítem azt a nevet is, ahogy a forrásban volt + rögzítem a forrást is.
Lassabb a munka de sokszor nagyon megéri, illetve sokszor nagyon megbánnám,
ha nem tenném.

Üdvözlettel,

Nagy-V. Domi