[Csaladtortenet 2] Fekete Rozi Olaszfalu?

Vértesi Tamás vertesit at mail.kabelnet.hu
2016. Sze. 15., Cs, 19:42:51 CEST

Nem csesztetésként, de azt hiszem, hogy a kollégától elvárható az, hogy
a tőle telhető lehetőségeket végigzongorázza.

Mivel Rozi paraméteri közül csak a vallás és a megye ismert ezért
ennyivel bárki  meg tud próbálkozni:

https://familysearch.org/search/collection/results?count=75&query=%2Bgivenname%3Ar*%20%2Bsurname%3Afekete%20%2Bbirth_place%3Avas&collection_id=1743180&offset=75

Szerintem Csehimindszentet érdemes körbejárni.

Tamás