[Csaladtortenet 2] Fekete Rozi Olaszfalu?

Zoltán Bánfi zobanfi at gmail.com
2016. Sze. 15., Cs, 20:08:25 CEST

Kedves Tamás!

Átnéztem az oszkói anyakönyveket a levéltárban, - Olaszfa ugyanis ennek a
plébániának a filiája - elég nehezen olvasható, mivel több helyen
szétmállott. A familysearch-ön pedig Oszkót nem találtam meg, természetesen
a Vas megyei lehetőségeket is számításba vetem, úgyhogy véleményem szerint
a lehetőségeket végigzongoráztam.
Egy lehetséges jelöltem van is 1862-ből, viszont ez Felsőoszkón volt
bejegyezve, így kétkedéssel fogadtam az eredményt.
Annak reményében tettem föl a kérdésemet, hogy hátha tud valaki gyógyírt
találni a problémámra. Ennek fényében nem érzem valósnak a reagálást,
mindenesetre megnézem a linkelt oldalt, hátha elkerülte valamelyik tényező
a figyelmemet.

Üdv.: Zoli