[Csaladtortenet 2] MACSE MATINÉ

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2016. Sze. 26., H, 19:22:03 CEST

Kedves Kollégák!

Beszeda Laci által szervezett (jelzett) programra érdemes minden olyan
kutatótársunknak elmenni, aki akár nagyobb családfa adatbázist, akár teljes
települési családkönyvet készít, és nem tudja, hogy milyen publikációs
formát válasszon, és/vagy fél, ill. nehezen megy számára a számítógépes
adatrögzítés.
Kónya Zsuzsa maga is készít települési családkönyvet,  a számítógépek
világában pedig alapból otthon van, ezért rengeteg adekvát segítséget képes
(és hajlandó is, 😉) nyújtani!

üdv:

gy.
p.s. milyen kár, hogy nem Pesten lakom...

2016. szeptember 26. 17:06 Beszeda László írta, <beszeda.csalad at freemail.hu>
: