[Csaladtortenet 2] MACSE MATINÉ

Domokos Nagy-Vajda nagy.vajda.domokos at gmail.com
2016. Sze. 26., H, 20:26:18 CEST

Kedves Laci (és szervezők),

Valahol egy beszélgetés során felmerült, hogy esetleg megoldható lenne egy
Skype vagy Google Hangouts (nem emlékszem pontosan) segítségével egy netes,
konferencia-szerű közvetítése a Matinénak.
Ha sikerülne ezt megoldani, annak nagyon örülnék. Mindenképpen érdekelne,
de a 600 km letöri a jókedvem :) - viszont egy netes konferencia
visszahozná :) Ez nem csak a távollevőkön, de a későn reagálókon meg a
helyszűkén is segíthetne (bár ennek is vannak korlátai)
S szerintem nem vagyok egyedül ezzel a reménnyel, várjuk a jó híreket:

Nagy-V. Domi,
a messzi távolból :)