[Csaladtortenet 2] Tagsági díj

Revuczky László revula at t-online.hu
2017. Ápr. 4., K, 11:04:07 CEST

Kedves Lista!

Pontosan nem tudom kinek kellene címeznem, de én véleményem szerint nem
kellene bonyolítani a tagdíjbefizetéseket.

Álláspontom az, hogy akár pártoló, akár rendes tag valaki, a belépés
napjától 1 évig legyen jogosultsága a MACSE rendszer használatára. Biztosan
van olyan program, ami mondjuk 1 hónappal a jogosultság lejárta előtt,
figyelmezteti a tagot egy email-en keresztül és ez így nem jelenthet többlet
adminisztrációt.

Csak egy gondolat!

Üdvözlök mindenkit:

Revuczky László

__________ Az ESET Endpoint Security alkalmazásból származó információ, a
kártevő-adatbázis verziószáma: 15198 (20170404) __________

Az üzenetet az ESET Endpoint Security ellenőrizte.

http://www.eset.hu