[Csaladtortenet 2] [MACSE: 15512] Re: Téma-3 : Kommunikációs csatornák (levlista vs fórum és egyebek)

Leiter Éva vadoceva at gmail.hu
2017. Ápr. 10., H, 09:23:36 CEST

Mivel van Google fiókom, próbáltam csatlakozni, de nem sikerült,
mert meghívás kell hozzá.

"Magyar Családtörténet-kutató Egyesületet
(MACSE)

A MEGTEKINTÉSHEZ ÉS RÉSZVÉTELHEZ A CSOPORT TAGJÁNAK KELL
LENNIE. A TAGSÁGGÁ VÁLÁS FELTÉTELE A MEGHÍVÁS.

A csoport meghívásos
rendszerű, így nem kérheti a tagságot."

---
Üdvözlettel:Leiter