[Csaladtortenet 2] WG: [MACSE: 15526] Kidob a rendszer

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2017. Ápr. 10., H, 16:51:42 CEST

Kedves Listatársak,

módosítottam a várakozási időt (timeout) 30 percről 60 percre.

Remélem ez segít, hogy hosszabb ideig lehessen keresni az adatbázisban kidobás nélkül.

A sütiket engedélyezni kell a böngészőben.

Ld. pld. itt :

https://support.mozilla.org/t5/Cookies-and-cache/S%C3%BCtik-enged%C3%A9lyez%C3%A9se-%C3%A9s-tilt%C3%A1sa-amit-a-weboldak-haszn%C3%A1lnak/ta-p/7752

https://support.microsoft.com/hu-hu/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies

Üdv,