[Csaladtortenet 2] óvatosság az FS anyakönyvekkel

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2017. Ápr. 13., Cs, 13:45:25 CEST

Kedves Listatagok!

Nem lenne jó, ha úgy jutna el bizonyos ellenérdekelt körökhöz, hogy a mormonok MINDEN anyakönyvet feltettek.
Valójában az április 1-i frissítés óta nem töltöttek fel újakat (legalábbis én nem találtam azok közt, amiket néztem).
Több g.kat és evang. hiányzik (még) - és sok olyan tekercs is, amelyen nincs keresztelés.
(Ezek egyelőre mikrofilm ikonnal látszanak)
A készlet nem teljes. Maradni fog az egyházaknál és a levéltáraknál is kutató.
Legyünk bölcsek és óvatosak!

üdv: Előd