[Csaladtortenet 2] óvatosság az FS anyakönyvekkel

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2017. Ápr. 13., Cs, 13:58:59 CEST

Kedves Előd ! Az anyakönyvek képeinek felrakása arra ösztönözheti az egyházi levéltárakat, hogy minél többet indexeljenek,, mert alépért már nem fog fizetni senki, csak az adatokért. Ez jó lesz a kutatóknak, mert azért hiába vannak fenn a képek, nem könnyű pl egy egyházmegyét "átnyálazni". Beszeda Laci