[Csaladtortenet 2] óvatosság az FS anyakönyvekkel

Zétény Szabó zetenyszabo99 at gmail.com
2017. Ápr. 13., Cs, 21:02:58 CEST

Igen, Lacinak igaza van. A görög kat. képek fent vannak, de egy egész
vármegye gör. kat. képeit át kell böngésznem egy születés miatt, mert nincs
indexelve. Ez utóbbiból tudnak üzletet csinálni: ami nincs indexelve, azt
indexelik az egyházak.
Az egyházaknál azért fog, mert ingyenes (sőt nekem nagyon jó tapasztalatom
van egy evangélikus lelkésszel: ingyenes a kutatás, a templom
"megcsodálása" - az orgona használata is -, illetve még könyveket is adott,
melyeket az egyházközség adott ki). A levéltárak tudnak indexelni, a
regisztrációért pénzt kérni: Ugyanez igaz a macse-re is.