[Csaladtortenet 2] óvatosság az FS anyakönyvekkel

Hoffer Zoltán mester64 at msn.com
2017. Ápr. 14., P, 10:53:08 CEST

Kedves Kutatótársak !

Görögkatolikus  házasságiak  találhatók-e Szabolcs-Szatmárból a századforduló idejéből ? A Nagydobosi születésű Fodor József és a Várkulcsa (Klucsárka ) Illetőségű Csóré Irén házasságát keresem és esetlegesen gyermekeik- Erzsébet, Gizella , Margit és Mária.

Köszönök minden adatot, amit megosztanak velem.

Üdvözlettel

Hoffer Zoltán