[Csaladtortenet 2] Székely - görögkatolikus

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2017. Ápr. 14., P, 11:55:10 CEST

Kedves Ili!

Záhonyban és Székelyen elvileg nincs görögkat. anykönyvezés (1895 előtt
legaélábbis)
A mormon katalógusban nem szerepel (hacsak nem maradt el a fotózása).
A záhonyi g.kat-okat lehetséges, hogy már a határon túl anyakönyvezték
valahol (ezt nem tudom), legközelebbi mai hazai akv-ező hely Tornyospálca.

Székelyben csak ref. van. legközelebi g.kat Nyírtass vagy Nyírkarász.
Előző félig, utóbbi teljesen fent is van FS-en.

üdv: Előd

Kedves Zétény!
Melyik vármegye görög katolikus anyakönyvei vannak fent, és hol? A mai
Magyarország területén én csak egyes településeknél találok görög katolikus
anyakönyveket. Számomra fontosabbakat  pont nem.
Üdv: Ili