[Csaladtortenet 2] [Admin] Fórum !

László Kulcsár laszlo.j.kulcsar at gmail.com
2017. Ápr. 17., H, 02:21:54 CEST

Teljesen egyetértek ezzel az állásponttal. A fórum előnyei közt van az
egyszerű tematizálás (ami nem érdekel, azt nem kell olvasni), a könnyű
visszakereshetőség (most a privát válaszok egy része érthetően privát, de
nyilván sok maradhatna meg az utókornak) , és ami a legfontosabb: az
ismeretek világosabb struktúrában lévő megjelenítése. Éveken át moderáltam
(persze nem egyedül) egy több tízezer főt számláló nemzetközi fórumot,
amely elsődlegesen számítógépes játékok fejlesztésével foglalkozott, és a
fórum egyik nagy előnye volt, hogy az egyes tematikán belül az első pár
hozzászólásban le tudtuk írni amit egy (a témában) újoncnak tudnia kellett,
így nem kellett mindent újra megkérdezni és elmagyarázni. Ha a fórum
struktúráját jól építi fel az admin csapat, és ez miért ne lenne így, akkor
ez egy hosszú távú kincsesbánya lehet. Nem beszélve arról, hogy a fórum
könnyen felbukkanhat a keresőkben, így egyszerűbb új tagokat behozni, és az
egyesületet is erősíteni.
Az információszerzés tekintetében a fórum vagy levelezőlista lényegében egy
egyéni preferencia az alapján hogy ki mit szokott meg. Ha a fórum beindul
akkor az első időben nyilván duplán lesznek dolgok, meg kell szokni hogy
hol mi van stb., de én úgy látom az előnyei igencsak komolyak.
Laci