[Csaladtortenet 2] hozzászólás Tornaljáról

bussanyi bela bussabussa44fentike at freemail.hu
2017. Ápr. 17., H, 11:01:02 CEST

   Kedveskéim !   Én itt lógok , szebben mondva : Bejelentkeztem közétek , mert azt gondoltam tovább jutok a családfa kutatásban . Kaptam mindenféle választ , csak azt nem tudom megoldani . . . mi az - az indexelés ! Tudom jó dolog , sokat segít ! Gondolom aki tudja használni ! Azé csak úgy halkan megkérdezném : Vannak szakértők akik megértik egymást és vannak a kukkolók akik lesik nekik mijen morzsa cseppen le !? Gondolom sokan vannak ezzel így ! Bocsánat ha nem vóltam elég értelmes ! B.B Tornaljárol !