[Csaladtortenet 2] hozzászólás Tornaljáról

Zétény Szabó zetenyszabo99 at gmail.com
2017. Ápr. 17., H, 13:49:06 CEST

Üdv!

Ha én most úgy döntenék, hogy szeretném indexelni mondjuk a
hernádszentandrási református anyakönyveket 1756-1895 közt, akkor a MACSE
biztosítaná az anyakönyvi képeket is? Ezt György hozzászólásából szűrtem
le, aki azt írta, hogy ha van számítógép, a többit biztosítja a MACSE.

Beszeda László <beszeda.csalad at freemail.hu> ezt írta (2017. április 17.,
hétfő):