[Csaladtortenet 2] hozzászólás Tornaljáról

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2017. Ápr. 17., H, 12:54:20 CEST

T. lista ! Mivel valószínűleg sok pro és kontra vélemény fog érkezni, én csak annyit tennék hozzá, hogy az indexelések ellenőrzése már valódi kutatómunka. Az indexelés látványos eredményeket hoz, főleg, ha az indexelő nem tölti az idejét egy-egy név, kiolvasásával, az ellenőrzés viszont igazi nyomozás, látványosság nélkül.Az indexelés hasznos az indexelőnek is, hisz akár ingyen hozzájuthat az adatbázishoz, mint feldolgozó, ehhez 2000 sort kell indexelnie. Ez egy havi munkával lazán megvalósítható. Beszeda Laci