[Csaladtortenet 2] anyakönyvek fotózása

Attila UPC kovacs.attila167 at upcmail.hu
2017. Ápr. 23., V, 14:05:47 CEST

Kedves Előd!

A példa meggyőző, hogy profi eszközökkel is el lehet olykor hibázni. Én
valószínűleg keveset kutattam még, vagy rossz a memóriám, hogy ilyennel még
nem találkoztam.

Az is valószínű, hogy a mai amatőr vagy félprofi eszközökkel és
odafigyeléssel jobb minőséget lehet elérni, mint az akkori technikával.  Az
általam küldött videókat gondolt ébresztőnek szántam, aztán mindenki eldönti
maga, hogy milyen eredmény igazolja a ráfordított időt és pénzt.

Most az is eszembe jutott, hogy esetleg csak a hibás felvételeket érdemes
újra digitalizálni.

Üdvözlettel:
Attila