[Csaladtortenet 2] anyakönyvek fotózása

Schermann Ákos schermannakos at gmail.com
2017. Ápr. 23., V, 14:32:33 CEST

Kedves Attila,

az anyakönyvek (és a hasonló méretű, egyéb kötetek) digitalizálása mai
is fotózással történik,
amint az általad küldött példákból is látszik.
Aki járt már az Arcanum valamelyik nyílt napján, erről személyesen
meggyőződhetett.
A mai csúcstechnika a kamera/optika minőségében, a könyvlapok
síkbaterítésében, esetleg automatikus lapozásban,
és a szoftverben jelentkezik.
Ha Jóskának megengedik a fotózást, reproállványról kifogástalan
eredményt érhet el.
Én sokat dolgoztam ezzel a technikával.

Üdv.
Ákos