[Csaladtortenet 2] régi sírkő kiolvasása

Domokos Nagy-Vajda nagy.vajda.domokos at gmail.com
2017. Ápr. 26., Sze, 19:24:31 CEST

Kedves András,

Úgy gondolom, változtatnod kellene az első módszereden... Csiszolópapírt
tenni régi sírkövekre - főleg a mészkő vagy más hasonló állagú kőre  -
szerintem a barbárság határait súrolja.
Gondolni kell a műemlékek állagmegóvására is, mert ha minden évben jön
valaki, aki lecsiszol egy réteget a kövekről, akkor sok nem marad az
unokáinknak.
Bocsanatot kérek a nyers fogalmazásért,

Üdv:

Nagy-Vajda Domi