[Csaladtortenet 2] Családfa

Brigitta Péterfy peterfy.brigitta at gmail.com
2017. Aug. 7., H, 09:51:29 CEST

Kedves Kutatótársak!

Eddig a MyHeritage családfakészítőt használtam, az internetre automatikusan
szinkronizálta a felvitt adataimat,amit szerettem,mert ennek köszönhetően
sok más kutatóval találtunk egyezést. Viszont a napokban elértem az
ingyenes 250 fő limitet, előfizetés hiányában a plusz neveket már nem tölti
fel, pedig részben pont ezért a szolgáltatásáért szerettem a programot. A
kérdésem az lenne,hogy ha esetleg külön projektben tölteném fel a
családokat, akkor is egyben számolná a neveket, tehát nem tudnám kijátszani
a 250-es limitet? Van köztünk olyan, aki már próbálkozott ilyesmivel? Attól
sem zárkózom el,ha másik programra kell váltani,ami ugyanezt tudja,
létszámkorlát nélkül. Tehát nyitott vagyok más megoldásra, ugyanis szívesen
teszem közkinccsé az eddigi kutatási eredményeimet, csak saját megőrzésre
nem szeretném gyűjteni a neveket és az adatokat.

Üdv, Brigi