[Csaladtortenet 2] Családfa

Zana János Janos.Zana at yahoo.com
2017. Aug. 7., H, 10:37:45 CEST

2017.08.07. 9:51 keltezéssel, Brigitta Péterfy írta:
> Eddig a MyHeritage családfakészítőt használtam, az internetre automatikusan
> szinkronizálta a felvitt adataimat,amit szerettem,mert ennek köszönhetően
> sok más kutatóval találtunk egyezést. Viszont a napokban elértem az
> ingyenes 250 fő limitet, előfizetés hiányában a plusz neveket már nem tölti
Én egyáltalán nem töltöm föl a családfámat; csak lokálisan használom,
így a családfa 251 névnél többet tartalmaz.
Nem tartom helyesnek azt, hogy érzékeny adatokat kitárjunk a nagyvilág
előtt.
A MyHeritage sajnos felvisz neveket akkor is, ha nem akarom. Ennek
következtében, ha egyszer találomra beírtam egy nevet és az adatait
(keresési céllal), három hónap múlva viszontlátom úgy, mintha az egyéb
forrásból származó hiteles adat volna. Következésképp előbb-utóbb
önmagamat csapom be, anélkül, hogy tudnám.
Az eredeti kérdéshez: hogyan képzeled lokálisan összefűzni két, eltérő
felhasználói azonosító alatt szinkronizált családfát?
Üdvözlettel  János