[Csaladtortenet 2] Családfa

Marcsi H hamory.marcsi.49 at gmail.com
2017. Aug. 7., H, 16:28:49 CEST

Kedves My Heritagen dolgozok!

Ahogy Andras irta, lehet a sajt gepeden is dolgozni ugy, hogy akarod szinkronizalni, vagy nem. Ha nem szinkronizaltatod, akkor azt hiszem vegtelen a csaladfaban a szemelyek szama.
Ha tobb adatot akarsz gyujteni, ugy egy ujabb neven kell feltolteni a csaladfat Gedcom segitsegevel. Bizonyitek van arra, hogy elfogadja a tarsasag a nagyobb mennyiseget is(nem csak 250), ha ket-harom hetente csereled a nevet. Ezt szamozhatod is, hogy tudd, mit teszel fel es a masikat le kell venni az internet oldalrol. Szoval, csak megcsereled a ket csaladfat, ami eredetileg ugyan azokat tartalmazza, csak mas neven. (szerinem ezzel becsapod a tarsasagot)
A masik megoldas, kulon csoportokba szedni a csaladfat mas csaladfa cimmel. Itt meg lesz az a hatrany, hogy sok egy es ugyanazt tobbszor kapod ajanlatkent, hogy talaltak kapcsolatot, mert magaddal kapcsolnak ossze. Ezt nem tudod kivedeni, ha engeded a talalatokat.
Olyan csaladtag van a My Heritagen, akinek alap a csaladfa szemely szama, azt hiszem 250(valamikor 500 volt), de ezen az internet programon kozel tizezer a szemely a csaladfajan.

Ha valaki igazi sajat csaladfat akar, ne engedje a talalatokat, ill. ne fogadja el oket. Nagyon sok hamis adatot kapsz es mashova rakja be a szemelyeket. Azutan kibogozni nagyon nehez.
Csinalhatsz tobb csaladfat is a gepeden, de csak bizonyos csaladfat engedj szinkronizalni, ha adatokat akarsz gyujteni, de mielott bemasolnad a masik csaladfadba ellenorizni kell az adatokat.

Udv. Marcsi.