[Csaladtortenet 2] Családfa

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at yahoo.com
2017. Aug. 7., H, 18:04:06 CEST

A MyHeritage-et csak felületesen ismerem, de a 250 fős határ legkönnyebb "megjátszásának" az látszik, hogy négy vagy nyolc fiókot kell nyitni, minden nagy- vagy dédszülőnek egyet. Ha az élő személyeket nem rakod internetre és őket nem szinkronizálod (amit én amúgy is ajánlok), akkor kevesebb az esélye, hogy felesleges találatokat és kapcsolatokat ajánljon a program.
Másik megoldás, hogy olyan programot vagy oldalt kell használni, ahol nincsen korlátozva a személyek száma. A szinkronizálás megoldásáról nem tudok hozzászólni, mert ez nekem eddig csak mellékszempont, de például a FamilySearch internetes családfáján semmiféle korlátozás nincs, és soha nem fog pénzt kérni valami feladat végrehajtására.
Én szívből utálom a felületüket és az egész felépítésüket (állandóan az FS-re általam felrakott adatokat próbálja nekem pénzért eladni), de a Geni ingyenes fiókjain nincs korlátozva a személyek száma. (A képekre és egyéb feltöltésekre 1GB-os határ van.) Ráadásul a MyHeritage kb. öt évvel ezelőtt megvette a Genit, tehát illik, hogy könnyű legyen átrakni az adatokat, mert már eleve kapcsolat van a két felület között.