[Csaladtortenet 2] Ötletek kérése családfa kutatásához

Ferenc Lakatos ferenc.lakatos at gmail.com
2017. Aug. 11., P, 01:10:50 CEST

Tisztelt Családfakutatók!

Ükszüleim Kenyeres Imre és Ganzler Anna Rédén éltek. A vallásuk római
katolikus volt. 1865-től a gyerekek születési adatait megtaláltam
Bakonyszombathelyen, illetve azt is tudom, hogy az egyik lányuk rédei
lakosként házasodott 1889-ben és egy gyereke is itt született
1900-ban.Sajnos az ükszüleim születési, házassági, vagy halotti adatait nem
sikerült eddig megtalálnom, ezért kérnék segítséget. Kenyeres Imre
foglalkozása uradalmi juhász volt, két gyermeküknél a lakhely Réde volt.
Később Nagyesztergáron, Mezőörsön és Veszprémvarsányon is születtek
gyerekek, de valószínű, hogy visszaköltöztek Rédére, mert 1889-ben Anna
lányuk rédei lakosként házasodott. Rédén csak református egyházi anyagok
vannak, a katolikusok Bakonyszombathelyen kerültek anyakönyvezésre. Ötletet
szeretnék kérni Tőletek, hogy hol tudnék adatokat szerezni az ükszüleimhez.
A bakonyszombathelyi és a környékbeli katolikus anyakönyveket átnéztem, de
nem találtam Kenyeres Imrével vagy Ganzler Annával kapcsolatban olyan
adatot, amiből a születési évük, születési helyük vagy a szüleik nevét
megtudhatnám. Természetesen nem kutatást kérnék, csak ötleteket.

A segítségeteket előre is köszönöm:

Lakatos Ferenc