[Csaladtortenet 2] vándorló foglalkozások

Ernő Arnold arnolderno at gmail.com
2017. Aug. 14., H, 11:44:40 CEST

Ez egy nagyon jó téma!
Pl. az én apai őseim bizonyíthatóan a Baranya Megyei Eugenius-faluban (most
Podravlje) éltek 1822-1832 között. Viszont az 1825-ös népsztámlálásban
 nincsennek benne! Mi lehet enek az oka? Pl. ők is vándoriparosok voltak?
 Az születési és házssági anyakönyvek szerint  dédnagyapám varga-cipész
mester volt.