[Csaladtortenet 2] Ház- és utcajegyzék

O. Máté ooorgovanyi at gmail.com
2017. Aug. 20., V, 19:24:12 CEST

Azért sok településnek van utcajegyzéke, csak azt is kutatni kell a
levéltárakban. Vannak részletes és kevésbé részletes térképek.

Néhány nagyobb város térképét még anno a Wikipédiára feltöltöttem:

Arad:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Arad_(Rom%C3%A1nia)#/media/File:Arad_v%C3%A1ros_t%C3%A9rk%C3%A9pe_1911.jpg

http://levlista.theka.hu/pipermail/csaladtortenet/attachments/20170301/baebd58a/Aradvrosrvai.pdf
http://levlista.theka.hu/pipermail/csaladtortenet/attachments/20170301/baebd58a/Aradvrosrszletes.jpg
http://levlista.theka.hu/pipermail/csaladtortenet/attachments/20170301/baebd58a/Aradvrospallas.pdf

Például ezeket az Arad térképeket még én osztottam meg a macse levlistán.

Brassó:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Brass%C3%B3#/media/File:Brass%C3%B3_v%C3%A1ros_t%C3%A9rk%C3%A9pe,_Trianon_el%C5%91tt.jpg

Kassa:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Kassa#/media/File:Kassa_v%C3%A1ros_t%C3%A9rk%C3%A9pe,_Trianon_el%C5%91tt.jpg

Kolozsvár:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Kolozsv%C3%A1r#/media/File:Kolozsv%C3%A1r_v%C3%A1ros_t%C3%A9rk%C3%A9pe,_Trianon_el%C5%91tt.jpg

Nagyvárad:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Nagyv%C3%A1rad#/media/File:Nagyv%C3%A1rad_Trianon_el%C5%91tt.jpg

Pozsony:
http://www.ortvay.eu/helynevtar_hu

Szabadka:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Szabadka#/media/File:Szabadka_v%C3%A1ros_t%C3%A9rk%C3%A9pe,_Trianon_el%C5%91tt.jpg

Szatmárnémeti:
http://www.konyv-e2.hu/pdf/terkep/Szatmarnemeti.pdf

Temesvár:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Temesv%C3%A1r#/media/File:Temesv%C3%A1r_v%C3%A1ros_t%C3%A9rk%C3%A9pe,_Trianon_el%C5%91tt.jpg

Kisebb településeket meg hasonló forrásokból:

Forrásanyagok menü alatt:

Szatmár megye:
http://mna.unideb.hu/forras.php?megyeid=7

Csallóköz: