[Csaladtortenet 2] Ilona-Magdolna

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2017. Aug. 23., Sze, 13:56:23 CEST

Kedves Évi!

A témát lezáró, köszönő soraidból remekül látható és érthető a téves
anyakönyvi adatok javításának folyamata. Ez maga az egyik ok, amiért az
anyakönyvi adatokat települési családkönyv formában kell(ene) feldolgozni.
Ha ugyanezen anyakönyvet csak indexelnénk, akkor a hibás Ilona-Magdolna
adatot vírusszerűen szétszórnánk a neten keresők között.

üdv:
gy.

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com