[Csaladtortenet 2] Ilona-Magdolna

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2017. Aug. 23., Sze, 10:58:48 CEST

Köszönöm a válaszokat. Jó, hogy létezik ez a közösség, ahol megoszthatjuk
egymással az ilyen jellegű kutatási tapasztalatainkat,gondjainkat is.

Nekem ezzel a Léni névvel nincs szerencsém, korábban is a lista
segítségével jöttem rá, hogy a máshonnan érkezett feleség igazi neve
Magdaléna, dehogy az Ilonát is hívhatták Léninek nem gondoltam. Úgy látszik
a katolikus lelkész sem.

A falu amelynek adatait igyekszem feldolgozni zömmel német származású
családok lakta település /volt /, Ilonára nem kereszteltek lányokat. Más
faluból hozott feleségek között fordult elő az Ilona név. Esetükben a
házasságkötés nem ebben a faluban történt.

Mivel elsőmenetben a házasságokat dolgoztam fel,s minden esetben
rögzítettem a szülők nevét is,  került az adatbázisomba gyermekeik
házasságkötésénél az Ilona név.

Most a halálozási adatokkal bővítve az adatbázist került elő az Ilona -
Magdolna ellentmondás, nem értettem, hogy lett Ilona anyából, elhunytakor
Magdolna / az apa neve azonos volt /.

Mégegyszer köszönöm a segítséget.

Üdv.
A Éva