[Csaladtortenet 2] Kutatás Csehország

Dániel Daróczi dani.daroczi at gmail.com
2017. Aug. 25., P, 15:53:26 CEST

Kedves Tagok.

A következő kéréssel fordulok hozzátok. Azon emberek segítségét kérném,
akik tudnának nekem kiolvasásban segíteni egy csehországi születési- és
házassági anyakönyvi kivonatban, amit alább csatoltam. Illetve van e vkienk
személyes tapasztalata csehországi kutatással kapcsolatban. Fontos lenne,
mivel ha minden jól alakul jövőhéten utazok Brnoba személyes kutatás
céljából. Minden segítséget előre is köszönök