[Csaladtortenet 2] Kutatás Csehország

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2017. Aug. 25., P, 20:03:25 CEST

10 eve kutattam Csehorszagban, Olmutzben. Ott nemetul tudtam kommunikalni a
leveltarosokkal. Fel oran belul kihoztak, amit kertem es zaras elott egy
oraig elt ez az opcio.
Mivel par eve EU projekt kereteben digitlizaljak/digitalizaltak az
anyakonyveket, biztos, hogy leveltarban akarsz kutatni?
A kutatasi korlat 100 ev, ha jol emlekszem.

A kivonat:
31 Jänner
Hausnummer: 48
Nikolaus Wawrik, Bergmann in Neudorf und ehelicher Sohn des Jakob Wawrik
Ausgedingter in Neudorf u. der Marianna geborene Rischka.
Katholisch
35 Jahre
Unverheiratet
Hausnummer 41
Franziska geborene Martin Schlapausky Häusler in Hrubschitz und der
Theresia geborene Wenzl Lustig(?)
Katholisch
25
Unverheiratet
Johann Wawrik Ausgedinger +++, Sebastian Smekal 1/2 Häfner von Hrubschitz
Doninik Uhlik Admin in ...

A keresztelest masra hagyom asszem :) hulla vagyok.

Udv
Krisztian

Dániel Daróczi <dani.daroczi at gmail.com> ezt írta (2017. augusztus 25.,
péntek):