[Csaladtortenet 2] Kutatás

Vértesi Tamás vertesit at mail.kabelnet.hu
2017. Aug. 25., P, 17:34:43 CEST

Kedves Zoltán,

a mai Burgenland területéről sajnos csak az anyakönyvi másolatok érhetők
el, amiknek a kezdete 1828 környéke. Az eredeti anyakönyvek vagy a
plébánián, vagy a kismartoni (Eisenstadt) egyházmegyei levéltárban
érhetők el.

http://www.martinus.at/adressbuch/abteilung/65.html

Van egy projekt, amiben az eredeti anyakönyveket indexelik. Szóbeszéd
szerint jövőre tervezik közzétenni, vagy legalább is megkezdeni a
közzétételüket.

Hogy egy kis érdekességet is mutassak. :)

Itt ükanyád testvérei szerepelnek

https://www.familysearch.org/search/collection/results?count=75&query=%2Bbirth_place%3Avas%20%2Bfather_surname%3Asal*%20%2Bmother_surname%3Akaj*&collection_id=1743180

Üdv

Tamás