[Csaladtortenet 2] Latin kiolvasási segítség kérés

Krisztina Babos klifta at yahoo.es
2017. Aug. 25., P, 17:44:14 CEST

Kedves Lista!
Egy kis segítséget szeretnék kérni a mellékelt latin nyelvű anyakönyvi bejegyzés kiolvasásához / pontos magyar megfejtéséhez. Én magam eddig jutottam (ha helyes):
Anna Andrea Lengyel, relicta vidua
Nota: Haec Persona, cum superiore Joh. Cselovszki, qui ______? annus 97. natus erat, erant ad huc [?], ultimiera [?] illis, qui prima posita colonia in Kis-Körös im [?] cum suis parentibus, venerant invitatum, quotempora nulla ad huc [?] domus, Kis-Körösini exs____?
Előre is köszönök minden segítséget.
Üdvözlettel,Babos Krisztina