[Csaladtortenet 2] családfa

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2017. Dec. 18., H, 17:21:51 CET

Kedves János!

A családfád adatait lehetőséged van a macse.hu megfelelő részére is
feltölteni ... ezen a listán egy ezt segítő kérés sokkal szebben hangzott
volna.
De hogy válaszoljak is: igen, érdemes, de én a magam részéről (ez egyéni,
és érzelmi alapú döntés), soha nem töltenék fel semmit az FS-re (sem).

üdv:
gy.