[Csaladtortenet 2] családfa

Gabriella Tamaskó tamaskogabi at gmail.com
2017. Dec. 18., H, 22:32:43 CET

Kedves György és Mindenki!

Engem is foglalkoztat a kérdés, mert szeretném a családfámat (egy kis
rendbetéel után) hamarosan nyílvánossá tenni. A macse lehetőségéről nem
tudtam, de engem érdekelne, mivel nagy része a családfának magyar.
Mellette szeretnék egy nemzetközit is, de igazából az is csak németeket,
osztrákokat érint egyelőre. A geni ingyenesen elkezdtem, de az tényleg nem
sok, most meg se tudtam nézni, mert épp nincs flash playerem. Ingyeneset
szeretnék, úgyhogy lehet, hogy marad az FS. Ill. még a genealogy.net Gedbas
adatbázisán gondolkodom, oda is lehet elvileg, igaz, amik vannak, elég
hiányosak, csak egy-egy ág. Viszont azt németek biztos nézik, az Akdff-esek
között kedvelt.

Üdvözlettel:
Gabi