[Csaladtortenet 2] családfa

Borsy István borsyistvan at gmail.com
2017. Dec. 18., H, 17:46:48 CET

Julia összefoglalása pompás, de tényleg.
Én is leírom szubjektív véleményemet:
A fs a (magyarországi) családfa-kutatók alfája és omegája, de ott fát
építeni...szerintem az nagyon esetleges: Julia tök jól összefoglalta
pro-con.
Én mellesleg a myheritage-re esküszöm, bár az is pénzért van. A geni
honlapját a myheritage-hez képest óvodásnak tartom (geni pártolók nyugodtan
szidalmazhatnak engem ezért). Az ancestry profi, de sok pénzért és annak
meg az egész design-ja nem tetszik - nekem. Ez az én szubjektív véleményem,
ráadásul az ancestry-n szerintem csak annak érdemes ott családfát építeni,
akinek komoly angolszász vagy német vonatkozású családja van, mert ott
leginkább usa, uk, oz, nz, sa, ire, can , ger országok lakosai a
felhasználók. Az ancestrynek azonban (a fenti jelzett leginkább angolszász
országok plusz Németország vonatkozásában fellelhető gigantikus adatbázisán
/újságok, katonai, temetési, mai civil regisztrációk, ma élő usa
telefonszámok!, élő lakcímek! bevándorlási, szavazói regiszterek, stb/
túlmenően) van olyan adatbázisa, amit viszont máshol nem találtam: sok,
leginkább nyugat-erdélyi település anyakönyvei!
Más: A FS nemrég bevezetett kötelező regisztrációs manővere lehet egy
előszoba ahhoz, h egyszercsak a fs is fizetőssé váljon. Ki tudja?.. talán
csak az utolsó napok szentjei.

2017. dec. 18. 4:48 du. ezt írta ("Julia Szent-Gyorgyi" <jpmiaou at yahoo.com