[Csaladtortenet 2] Kataszteri térképek értelmezése

ODORMUTE - Eb-őrző Kft hudraotto at gmail.com
2017. Dec. 19., K, 13:05:54 CET

Köszönöm a segítséget.
Végül sikerült kibogoznom "józan paraszti ésszel". Nem is értem hogy nem
gondoltam erre előbb. Szóval ha más is beleakadna ilyenbe, akkor ajánlom
kiindulási pontnak a templomot. Az általában még mindenhol áll, állt és
ugyanott van. Így rájöttem, hogy a feketével írt és áthúzott számok, a
helyrajzi számok, melyeket a lakóházak házszámával összevetve meg is
találtam a házat, amely google térkép alapján szerintem ugyanaz a ház!!!!
Ez így pont elég öröm karácsony tájára!
Mindenkinek kívánok még egyszer kellemes ünnepeket!

Anett