[Csaladtortenet 2] latin fordítás

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2017. Dec. 21., Cs, 16:57:48 CET

Kedves István!
A tévedés kockázatával:
Az elejét tudom kiolvasni: Matrimonium mixtum erga reversales. Magyarul:
Vegyes házasság reverzális ellenében.
https://hu.wikipedia.org/wiki/Reverz%C3%A1lis
Véleményem szerint az evangélikus vőlegény reverzálist adott, azaz
hozzájárult, hogy a születendő gyerekek mindegyike az anya római katolikus
hitét kövesse.
A második két sorra a tippem a plébános neve (Dimitronides?) , Komárom,
(1862. október 24.)
Üdv,
Anna