[Csaladtortenet 2] mi a gyerek vezetékneve

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at yahoo.com
2017. Dec. 27., Sze, 23:54:10 CET

Pontosan ezért van az utasításban, hogy ha nincs odaírva, akkor ne indexeld. Vagyis a gyermek vezetéknevét az esetek 99%-ban üresen kell(ene) hagyni.
https://indexing.familysearch.org/projects/HungBudapestCRegiDist1-1318951973PartA/examples/Example6.html
Más kérdés, hogy Kovács Istvánt be lehet-e írni apaként, mivel az anya nevéhez nem fér (oda a lánykori nevét kell írni). Nem tudom, én ez esetben mit döntenék.