[Csaladtortenet 2] mi a gyerek vezetékneve

Marcsi H hamory.marcsi.49 at gmail.com
2017. Dec. 28., Cs, 12:12:04 CET

Kedves Indexelok!

MACSE es a FS indexelese ket kulonbozo szabaly szerint megy. A FS
indexelesenel nem irsz be apa nevet, ha nem irtak be az eredeti helyre a
gyereknel.
Viszont a MACSE indexelesenel , ha nincs az apa neve beirva, akkor az anya
leanykori nevet kapja a gyerek, attol fuggetlenul, hogy az anya né, vagy
ozvegy. Az anya hazassagon kivul szulte a gyereket.
Ha az apa meghalt volna mielott a gyerek szuletik, mindig beirtak az apa
nevet, es a megjegyzesbe az apa halalozasat.
Kulonben a MACSE indexelesi utmutatoban megtalalni az erre vonatkozo reszt.
Ezek az 1895 utani indexelesre vonatkoznak.
Udv. Marcsi.