[Csaladtortenet 2] mi a gyerek vezetékneve

Panni Holécziné holeczipanni at gmail.com
2017. Dec. 28., Cs, 09:33:36 CET

Az attól függ, hogy az apa mikor halt meg. Én már találkoztam olyannal,
hogy az apa meghalt a gyerek születése előtt, de a megjegyzésben akkor
szerepelt, hogy az apa x év y hó z napján elhunyt. Ekkor a gyerek Kovács.
Az apához beírod, hogy Kovács István, az anya Nagy Julianna. Érdemes lenne
megnézni az FS-en a gyerek születését megelőző 9 hónapnyi halotti
bejegyzéseket, mert nem minden esetben írták ki.

De a legvalószínűbb a másik eset, hogy az asszony özvegyként összeállt
valakivel és a gyerek törvénytelen, szóval akkor Nagy. Az anya nevéhez
beírod, hogy Nagy Julianna, a megjegyzések rovatba pedig hogy az anya özv.
Kovács Istvánné. Az indexálás során saját családomban is találtam ilyen
esetet, vagy 4-5 gyerek született, de mind meghalt kis korában, csak egy
érte meg a felnőttkort.

Üdv: Holécziné Panni