[Csaladtortenet 2] még több latin

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2017. Dec. 30., Szo, 17:17:17 CET

Kedves László,

lehet, hogy már nem volt hajadonnak tekinthető, még ha nem is volt házas,
ezért használták ezt a kifejezést.
Mivel megesett lány volt (és lehet, nem is első alkalommal), éppen ezért
lehetséges ez a szóhasználat.
Magyar nyelvű anyakönyvekben is találkozni (én legalábbis találkoztam már)
a menyecske "állapottal" hajadon helyett, ami az ilyen leányokat takarta.

Üdv
Krisztián