[Csaladtortenet 2] Pár gondoloat a MyHeritage szupercsaládfákról

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2017. Feb. 8., Sze, 20:47:32 CET

...ez kb. úgy hangzik, mint egy MLM rendszer...
Ismerem a rendszert, és nem akarok senkit lebeszélni arról, hogy
folyamatosan fizessen azért, hogy kutathat
(persze a benzin, a fotójegyek, kiadványok stb-ken felül)
de az én 40 ezer rekordomhoz nem kellett 20 aktív tag és nem kellett az
online MyHeritage...

Engedjetek meg egy pár gondolatot:
Hogyan lehetek biztos abban, hogy a rajtam kívüli 19 tag adatai pontosak?
Honnan tudhatom, hogy a kapcsolódások jók?
Végtére is milyen rekordokat adnak a közös fához?
Házastársak testvéreinek házastársának testvéreinek stb. a rokonait akár 400
km-ről?
Van egyáltalán értelme?

Egy település teljes feldolgozásának igen, de a MyHeritage rendszerében nem
ez történik!
Látszólag rokonok kapcsolódnak egymáshoz bárhonnan a világból, így
kialakulnak olyan "családfák", amelyek csak nagy pacák és itt-ott
összeérnek, de szerves egészet nem képeznek!
Viszont a MyHeritage érdekeit szem előtt tartják, hogy minél több személy
legyen az oldalon...

Többen dolgoznak közülünk település-feldolgozáson, de ha a jövőben egyre
csak ilyen random szuperfák keletkeznek,
ez elmehet egy olyan irányba, amiben a közösségi játék felülemelkedhet a
kutatás alaposságán.
Ezért mindenkit saját települése(i) feldolgozására bíztatnék.

üdv: Előd